هایپرتایر رتبه سوم کیفیت کالا/خدمات را دریافت کرد.




هایپرتایر رتبه سوم کیفیت کالا/خدمات را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)،  صبح روز یکشنبه 24 مهرماه 1401، مراسمی با حضور مقاماتی از وزارت صمت، وزارت ارتباطات، مجلس شورای اسلامی و  بخش خصوصی در محل سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و از کسب‌ و کارهای اینترنتی دارای رتبه اعتماد برتر تقدیر شد.

سازمان مدیریت صنعتی کشور با راه اندازی سامانه رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی زمینه شناسایی مشکلات و سپس ارتقاء حوزه کسب و کارهای اینترنتی مختلف را فراهم کرده است.

این سامانه با ارزیابی سوابق عملکرد و توانمندی های کسب و کارها در فضای تجارت الکترونیکی، ابزاری فراهم نموده که با استفاده از آن کسب و کارهای اینترنتی امکان سنجش عملکرد خود را خواهند داشت و در نتیجه با توجه به عملکرد مناسب میتوانند از مزایای رتبه و امتیاز برتر جهت کسب جایگاه بهتر در فضای تجارت الکترونیکی بهره مند گردند.

بر اساس رتبه بندی اعلام شده، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از نظر شاخص کیفیت کالا و خدمات توانست جایگاه سوم کسب و کارهای تجارت الکترونیکی را از آن خود کند. این مجموعه با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و ایمن ، در تلاش است با آگاهی رساندن به مصرف کنندگان در امور لاستیک و خدمات مرتبط با آن در مسیر انتخاب و خرید تایر مورد نیاز هموطنان را را یاری رساند.

شایان ذکر است ، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با حمایت ، پشتیبانی و اعتماد شما همراهان همیشگی و تلاش تیم حرفه ای و متخصص خود، در این فضای بشدت رقابتی تجارت الکترونیک موفق به کسب رتبه سوم در ارزیابی کیفیت کالا و خدمات گردیده است و از همین رو کمال تشکر و قدردانی از شما عزیزان را دارد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

Asghar Fathi

در تاریخ 1401/12/13

سلام ووقت بخیر مبارک باشه تصویر وعکسش اهدا ؟ موفق باشید

پاسخ هایپرتایر:

با سلام ، تشکر و قدردانی بابت محبت شما

مقایسه 0